تولید انواع ظروف بلور ارزان نوری تازه در کشور

بلوریجات امروزه جزو یکی از پر مصرف ترین انواع ظروف آشپزخانه محسوب می شوند که در طیف بسیار وسیعی از کیفیت و برند تولید می شوند که یکی از شناخته شده ترین انواع آن بلور نوری تازه با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. تولید انواع ظروف بلور ارزان نوری تازه در کشور با بهترین کیفیت انجام می گیرد و در دسترس متقاضیان قرار میگیرد.

تولید انواع ظروف بلور ارزان نوری تازه در کشور

آشنایی با انواع ظروف بلور از نظر روش تولید

آشنایی با انواع ظروف بلور از نظر روش تولید امروزه استفاده از انواع ظروف شیشه ای از جمله لیوان، بشقاب، استکان، ظروف پذیرایی و … به دلیل زیبایی و جذابیت بسیار بالا رفته است، می توان انواع وارداتی و ایرانی این محصولات را در بازار به وفور مشاهده کرد، در ساخت این محصولات هیچ گونه مواد سمی و شیمیایی به کار نمی رود که این ظروف را به عنوان ظروف امن برای مصرف غذا و نوشیدنی های داغ می کند. این ظروف به دو دسته کریستال و بلور تقسیم می گردند.

در مبحث آشنایی با انواع ظروف بلور از نظر روش تولید و تکنولوژی چهار مرحله وجود دارد:

  1. ذوب
  2. تصفیه
  3. هموژنه
  4. کاهش حرارت

که به سه روش:

  • سنتی
  • نیمه اتوماتیک
  • تمام اتوماتیک

انجام می گیرند، هر چه قدر فناوری به کار رفته در این صنایع به روز تر و مدرن تر باشد عملیات دقیق تر و با کیفیت تر انجام خواهد شد، نوع مواد اولیه مصرفی نیز می تواند تاثیر بسیار بالایی بر کیفیت نهایی محصول تولیدی داشته باشد. در اصل تفاوت ظروف کریستال و بلور در نوع ترکیب مواد اولیه می باشد، انواع بلور کریستال از شیشه های سربی سیلیکاتی هستند که در ترکیبات خود دارای میزان قابل توجهی از اکسید سرب می باشند که این ماده باعث افزایش ضریب شکست نور و درخشندگی بسیار بالایی در این محصولات می باشد ولی در تولید انواع ظروف بلوری ساده از میزان کمتری از اکسید سرب استفاده می شود.

همین تفاوت در ماده اولیه بزرگترین عامل تفاوت در میان این ظروف می باشد در حالی که از نظر طراحی و شکل می توان از قالب های مشابهی بهره گرفته و مدل های مشابهی از نظر شکل با ظروف کریستالی را با شیشه تولید کرد.

این کارخانه با استفاده از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات مدرن، بهترین نوع محصولات بلوری را در سطح کشور تولید می کند که در مقایسه با بیشتر برند های دیگر بسیار با دوام و با کیفیت بوده و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز دارند.

بازار خرید ظروف بلور ارزان نوری تازه بصورت عمده

بازار خرید ظروف بلور ارزان نوری تازه بصورت عمده امروزه بازار حرید ظروف بلور نوری تازه ارزان بصورت عمده بسیار داغ بوده و فروشندگان بسیاری به دنبال یک منبع موثق با امکان عرضه محصولات به قیمت درب کارخانه هستند.

این مجموعه به عنوان بزرگ ترین عرضه کننده مستقیم و بی واسطه محصولات درجه یک این کارخانه در خدمت تمامی فروشندگان عمده و خرده در سراسر کشور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما