قیمت ظروف کریستال رنگی چک | توزیع و پخش آن در کشور

قیمت ظروف کریستال رنگی چک تاثیر زیادی در فروش این محصول دارد.

این ظروف به دلیل نوع تراش و نقش های حکاکی شده بر روی آن ها به عنوان وسایل تزئینی استفاده می شوند و به همین علت توزیع و پخش آن در کشور از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است.

انواع در طرح های بسیار زیبا و متنوع با قیمت های مختلف به بازار ارائه می شوند، از این رو خریداران باید قبل از خرید از چند فروشگاه نسبت به قیمت آگاهی پیدا کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.

قیمت ظروف کریستال رنگی چک | توزیع و پخش آن در کشور

موارد مصرف ظروف کریستال رنگی چک

موارد مصرف ظروف کریستال رنگی چکمعمولاً موارد مصرف ظروف کریستال رنگی چک در هنگام مهمانی و پذیرایی می باشد؛ این ظروف با ظرافت بسیار زیادی ساخته شده اند و به علت تنوعی که در طرح ها و رنگ های آنان وجود دارد، یکی از شیک ترین انتخاب ها برای برگزاری مهمانی ها و مجالس می باشد.
یکی از زیباترین محصولاتی که در دسته بندی ظروف کریستال قرار می گیرد، کشکول کریستال چک است که همانگونه که از نام آن پیداست محصولی ست که در کشور چک تولید شده و به بازار ایران وارد می شود.
یکی از زیباترین طرح های این محصول کشکول خورشیدی نام دارد که در میان دیگر محصولات از شهرت بسیار زیادی برخوردار است؛ قیمت کشکول خورشیدی تفاوت چندان زیادی با دیگر نمونه های تولید شده در کارخانجات کشور چک ندارد، اما بسیاری از علاقمندان به ظروف کریستالی این محصول بی نظیر را خریداری نموده و از زیبایی و جذابیت آن بهرهمند می شوند.

بزرگترین بازار بلور در ایران

بزرگترین بازار بلور در ایراناگر در بزرگترین بازار بلور ایران به جستجو بپردازیم انواع را پیدا خواهیم کرد که جزو شیک ترین ظروف پذیرایی محسوب می شوند و شکوه و زیبایی خاصی را با خود به همراه دارند.
یکی از برندهایی که سالیان سال است به تولید ظروف کریستال طلاکوب مشغول است، برند معتبر بوهمیاست؛ ظروفی که توسط این برند تولید شده و به بازارهای جهانی ارائه می شوند دارای درخشندگی و شفافیت بی نظیری هستند که به آن ها زیبایی منحصر به فردی را بخشیده است؛ هر چند قیمت کریستال طلاکوب بوهمیا کمی گران است، اما با این وجود هنوز هم انتخاب اول بسیاری از کسانی ست که قصد خریداری نمودن انواع ظروف کریستالی را دارند.

توزیع و پخش ظروف کریستال رنگی چک

توزیع و پخش ظروف کریستال رنگی چککشور چک در زمینه تولید و ساخت انواع کریستال های رنگی و طلاکوب حرف اول را می زند؛ پس از تولید این محصولات شرکت های توزیع و پخش ظروف کریستال رنگی چک، آن را در کشورها و شهرهای مختلف ارسال کرده و در دسترس خریداران قرار می دهند.
قیمت کریستال رنگی چک با توجه به نوع جنس به کار رفته در آنها، طلاکوب بودن و یا ظرافت نقش هایی که بر روی کریستال وجود دارد، ممکن است با همدیگر تفاوت داشته باشد، اما کیفیت عالی و جذابیت منحصر به فرد این ظروف، باعث شهرت آن ها شده و در سراسر جهان طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

بهترین مارک بلور ایرانی

بهترین مارک بلور ایرانیاگر بخواهیم در مورد بهترین مارک بلور ایرانی صحبت کنیم باید به نام فونیکس اشاره کنیم.
کارخانه کریستال فونیکس سالیان سال است که در کشورمان به تولید مرغوب ترین کریستال ها مشغول است و آن را با قیمت مناسب تری نسبت به نمونه مشابه خارجی آن در اختیار علاقمندان به این ظروف قرار می دهد.
یکی از زیباترین محصولاتی که در این کارخانه تولید می شود می توان به کریستال بنفش فونیکس اشاره کرد که با رنگ بنفش خود جذابیت منحصر به فردی به آشپزخانه و دکوراسیون منزل شما هدیه می دهد.

صادرات بلور در خاورمیانه

صادرات بلور در خاورمیانهامروزه کشور های بسیاری در حال تولید ظروف بلور و شیشه هستند، کشور ایران یکی از این مراکز است که در تولید بلور پیشرفت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل بازار خرید و فروش این محصولات در کشور ما رونق خوبی دارد.
نمایندگی های بسیاری از این شرکتها در بسیاری از نقاط کشور فعالیت دارند. استان اصفهان و یزد از بزرگترین تولیدکنندگان بلور در کشور هستند که سالانه بخشی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند، بنابراین صادرات بلور در خاورمیانه و دیگر کشورها هم می تواند به اقتصاد کشورمان کمک کند.
نمونه های داخلی تلاش زیادی برای نزدیک شدن محصولات ایرانی به نمونه های خارجی داشته اند. اگرچه ممکن است برخی از محصولات خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار باشند ولی تفکر خریدارانی که بلور و کریستال خارجی کیفیت بالاتری دارد سبب شده تا برخی از محصولات داخلی بااستقبال کمتری مواجه شود.

لیست قیمت فروش ظروف کریستال در کشور

لیست قیمت فروش ظروف کریستال در کشورلیست قیمت فروش ظروف کریستال در کشورمان با توجه به برندی که آن را تولید کرده و ایرانی و خارجی بودن آن متفاوت است.
به عنوان مثال قیمت کریستال بوهمیا اصل چک که می توان آن را بهترین مارک کریستال چک دانست و همچنین قیمت کریستال چک آلیش که آن هم یکی از معتبرترین برندهای جهانی در زمینه تولید ظروف کریستالی ست، بسیار بیشتر از نمونه های تولید شده در داخل کشور می باشد.
یکی از دغدغه هایی که خریداران ظروف کریستال دارند این است که چگونه کریستال اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهیم؟ در این قسمت به چند پارامتر برای تشخیص بهتر ظروف اصل از نوع تقلبی آن اشاره می کنیم:

  • با انگشت به کرسیتال بزنید و به صدای آن گوش کنید، کریستال اصل صدای ظریفی دارد.
  • اطلاعات ساخت و طراحی ظروف، ته ظرف حک شده است، به آن دقت کنید.
  • قیمت کریستال اصل به علت مواد اولیه مرغوبی که در ساخت آن به کار رفته است، با کریستال تقلبی تفاوت بسیاری دارد و گران تر می باشد.
  • کریستال اصل از نظر ظاهری بدون هیچ گونه عیب و ایرادی می باشد.

بازرگانی فروش ظروف کریستال

بازرگانی فروش ظروف کریستالبازرگانی فروش ظروف کریستال در کشورمان، تمام تلاش خود را به کار برده است تا کریستال اصل را در دسترس خریداران این محصول قرار دهد.
با وجود این که کشورمان ایران سال هاست در زمینه تولید کریستال به فعالیت مشغول است و نمونه های زیبا و جذابی را تولید کرده و به بازار ارائه می دهد، اما هنوز هم بهترین کریستال ها در کشور چک و لهستان تولید می شود و این محصولات در سراسر جهان از شهرت بسیار زیادی برخوردار هستند.
در این قسمت به نام چند نمونه از بهترین برندهای کریستال موجود در بازارهای کشورمان اشاره می کنیم:

  • کریستال آلیش
  • کریستال مورانو
  • کریستال بوهمیا
  • کریستال اگرمن

با توجه به این که برند اگرمن نیز یکی از معتبرترین برندهایی است که در سراسر جهان شهره خاص و عام است، قیمت کریستال اگرمن چک نیز با نمونه های مشابه آن که در کارخانجات داخلی تولید شده اند، تفاوت بسیار زیادی دارد و گران تر است.
خوشبختانه آن قدر تنوع در مارک و برند ظروف کریستال وجود دارد که می توان با سر زدن به بازارهای معتبر فروش عمده ظروف کریستال سطح قیمتی مختلفی را مشاهده کرد و از میان آنان یکی را انتخاب کرده و خریداری نمود.
حتی در این بازارها پخش عمده بلور ارزان قیمت نیز انجام می شود و کسانی که توان مالی کمتری دارند، به سراغ این ظروف رفته و آنان را خریداری می نمایند.

بزرگ ترین بازار ظروف کریستال در ایران

بزرگ ترین بازار ظروف کریستال در ایراناگر بخواهیم به بزرگ ترین بازار ظروف کریستال در ایران اشاره کنیم باید از بازار بزرگ شهر شوش نام ببریم.
هر روز مردم زیادی از سراسر ایران به بازار بلور و کریستال شوش سر می زنند و بهترین برندهای کریستال مورد نظر خود را از این بازار تهیه می کنند.
یکی از محصولات پرفروش در این بازار می توان به سرویس پذیرایی عروس اشاره کرد که به وسیله زیباترین طرح ها و نقش ها ساخته شده و می توانند در جذابیت دکوراسیون منزل عروس نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.
در هنگام خریداری نمودن ظروف کریستال اصل، حتما فاکتور خرید را از فروشنده دریافت نمایید، چرا که برخی از برندها برای محصولات خود گارانتی خاصی را در نظر گرفته اند و همچنین خدمات پس از فروش را ارائه می دهند.
با وجود ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برخی از برندهای فروش ظروف کریستالی، اما خود شما نیز باید پس از خرید کریستال برای این که بتوانید از آن به خوبی مراقبت و نگهدرای نمایید، در مورد نحوه شستشو و شیوه های مراقبت از آن اطلاعات لازم را کسب کنید تا در حفظ و نگهدرای این ظروف دچار مشکل نشوید.
ظروف کریستالی به علت ساختار قدرتمندی که دارند و مواد اولیه مرغوبی که در طراحی و تولید آن ها به کار رفته است، دارای دوام و استقامت بسیار زیادی هستند و به این راحتی دچار آسیب نمی شوند، اما با این حال لازم است که خریداران و استفاده کنندگان از این ظروف نیز در مورد شیوه نگهداری و استفاده از آن آگاهی های لازم را کسب کرده و سپس اقدام به خرید این محصولات نمایند.

خریداران ظروف کریستال در ایران

خریداران ظروف کریستال در ایرانمعمولاً کسانی که می خواهند به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز نمایند، از مهم ترین خریداران ظروف کریستال در ایران هستند؛
ظروف کریستالی که در ساختار آن ها از طلا استفاده شده است، یکی از اصلی ترین انتخاب های این زوج های جوان برای طراحی دکوراسیون منزل به شمار می رود، هر چند ممکن است قیمت ظروف کریستال طلاکوب با توجه به ساختار و ظرافتی که در آن ها موج می زند، زیاد باشد، اما این عامل موجب نمی شود که مشتریان از خرید این محصولات زیبا صرف نظر کنند و آن را برای جذاب تر نمودن منزل خود انتخاب نکنند.
اگر بخواهیم به پرطرفدارترین نوع ظروف کریستالی اشاره کنیم، باید در مورد کریستال های طلاکوبی سخن بگوییم که در کشور چک تولید شده و در اختیار خریداران قرار می گیرد.
این ظروف با وجود این که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما مورد پسند بسیاری از انسان هایی که به ظروف کریستالی علاقه دارند قرار می گیرند و می توان گفت جزو اولین انتخاب های آنان در هنگام خرید ظروف دکوری به حساب می آیند.

نمایندگی فروش ظروف کریستال در تهران

نمایندگی فروش ظروف کریستال در تهرانیکی از محبوب ترین ظروفی که در نمایندگی فروش ظروف کریستال در تهران مشاهده می شود، سرویس کریستال شامپاینی است که می توان آن ها را از شیک ترین محصولاتی که برای پذیرایی استفاده می شود، به شمار آورد.
ظروف کریستال به علت این که از سختی کمی برخوردار هستند، می توان به راحتی روی آنان حکاکی نمود و نقش های ریز و درشت زیبایی را در آن خلق کرد و به همین علت است که برای ساخت بسیاری از آثار تزئینی و دکوری، از ظروف کریستال استفاده می کنند.
حکاکی کردن نقوش زیبا بر روی ظروف کریستال سالیان سال است که انجام می شود، اما هر روز این حرفه با پیشرفت های بسیار زیادی مواجه شده و این روزها شاهد وجود ظروف کریستالی طلاکوب، نقره کوب و رنگی در بازار هستیم که موجب تنوع این محصولات شده است.

قیمت عمده فروشی ظروف کریستال در کشور

قیمت عمده فروشی ظروف کریستال در کشوربه طور کلی قیمت عمده فروشی ظروف کریستال در کشور از قیمت این ظروف به صورت تکی، ارزان تر و مقرون به صرفه تر است؛ به همین علت کسانی که فروشگاه های ارائه این ظروف را در شهرهای مختلف ایران دارند، با مراجعه به بازارهای بزرگ تهران و شوش که از مراکز اصلی ارائه دهنده این محصولات در ایران هستند، این ظروف را به صورت عمده و با قیمت کمتری خریداری نموده و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.
ظروف کریستالی به صورت عمده به دو بخش دست ساز و قالبی تقسیم می شوند؛ بسیار واضح و مشخص است که نوع دست ساز آن به علت زمان و انرژی که روی آن قرار داده شده است دارای قیمت بیشتری می باشد.
کریستال های دست ساز را می توان به نوعی یک اثر هنری دانست، چرا که هنرمندان با صرف زمان و توان بسیار زیاد، نقوش زیبا و به یادماندی را روی آنان حک کرده و به بازار ارائه می دهند.
نوع دست ساز کریستال به علت این که در هنگام ساخت، هنرمند در آن می دهد، ممکن است در ساختار خود حباب های ریزی داشته باشد، اما کریستال های قالبی که در کارخانجات تولیدی ساخته می شوند، هیچ گونه حبابی درون خود ندارند و کاملاً صاف و یکدست هستند.

فروش شیک ترین ظروف کریستال در کشور

فروش شیک ترین ظروف کریستال در کشوردر کشورمان ایران نمایندگی ها و مراکز معتبری وجود دارند که با فروش شیک ترین ظروف کریستال، همواره در حال ارائه خدمات به مشتریان خود می باشند.
یکی از نکته هایی که در هنگام خریداری نمودن ظروف کریستال باید به آن توجه نمود این است که پس از انتخاب محصول مورد نظر، باید تک تک ظروف کریستالی را با دقت و حوصله بررسی نمایید تا در آن ها اثری از شکستگی و ترک وجود نداشته باشد، با توجه به این که خریداری نمودن کریستال اصل هزینه زیادی را می طلبد، چک کردن تک تک ظروف امری مهم در هنگام خریداری نمودن آنان محسوب می شود.
یکی دیگر از نکته هایی که در هنگام خریداری نمودن ظروف کریستال باید به آن توجه کرد این است که رنگ به کار رفته در آن به صورت هماهنگ و متناسب در تمام قسمت های ظرف گسترده شده باشد و شما با نگاه کردن به ظاهر این ظروف هماهنگی زیبایی که میان ذرات سازنده کریستال وجود دارد را مشاهده کنید.

خرید جدید ترین انواع ظروف کریستال در تهران

خرید جدید ترین انواع ظروف کریستال در تهرانبازار بزرگ فروش کریستال در شهر تهران، همواره به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز خرید و فروش این محصول در ایران به شمار می رود؛ بسیاری از مردم کشورمان برای خرید جدیدترین انواع ظروف کریستال در تهران به این مرکز مراجعه می کنند.
در این بازار انواع کریستال ها با برندهای خارجی و داخلی وجود دارد و انتخاب و خریداری نمودن محصول و مارک مورد نظر مشتری بسیار آسان است.
کشورهایی که کریستال های تولید شده در آن ها از شهرت جهانی برخوردار هستند، عبارتند از:

  • چک
  • چین
  • ژاپن
  • آلمان
  • ایتالیا
  • ترکیه

خوشبختانه به تازگی در کشورمان ظروف کریستالی زیبایی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارهای روز دنیا تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. کیفیت کریستال های تولید شده در کشورمان به حدی زیاد است که می توان گفت با بسیاری از نمونه های خارجی آن برابری می کند.
بسیاری از خریداران ترجیح می دهند با خریداری نمودن ظروف کریستالی تولید شده در کارخانجات داخلی کشورمان، از تولید ملی حمایت کنند؛ ضمن این که این ظروف دارای قیمت مناسب تری نیز در قیاس با نمونه های خارجی خود هستند و همین موضوع باعث شده است که در سال های اخیر مردم به خرید کریستال های ایرانی مرغوب و باکیفیت روی بیاورند.

تهیه ظروف کریستال در شیک ترین بسته بندی ها

تهیه ظروف کریستال در شیک ترین بسته بندی هایکی از نکته های زیبایی که در مورد ظروف کریستال وجود دارد این که در هنگام تهیه ظروف کریستال می توان آن ها را در شیک ترین بسته بندی ها تهیه نمود و از آن استفاده کرد؛ قرار گرفته شدن ظروف کریستالی در بسته بندی های زیبا، در هنگام خرید جهیزیه برای خانواده ها بسیار مهم است و همین موضوع شرکت های تولید کننده این محصولات را بر آن داشته است که محصولات ناب و منحصر به فرد خودشان را در بسته بندی ها و ظاهر زیبا به بازار عرضه نمایند.
یکی از نکته های قابل ذکری که در هنگام تهیه کریستال به کار می رود این است که برای تولید این محصول به آن سرب اضافه می کنند؛ در واقع می توان گفت کریستال همان شیشه است، اما به خاطر شکست نور در آن و این که درخشندگی و تلالو ذرات آن بیش از پیش شود، به آن سرب اضافه می کنند.
وجود سرب در ظروف کریستالی، نه تنها باعث درخشش و زیبایی آن می شود، بلکه آن را سنگین نیز می نماید و این موضوع یکی از پارامترهای مهم در هنگام خرید ظروف کریستال اصل به شمار می رود.
چرا که کریستال اصل، به علت وجود سرب در ساختار آن، هم درخشان تر و هم سنگین تر از دیگر ظروف شیشه ای می باشد.

کارخانجات تولید کننده ظروف کریستال در کشور

کارخانجات تولید کننده ظروف کریستال در کشوردر سال های بسیار دور، اگر کسی می خواست از ظروف کریستالی زیبا و جذاب استفاده کند، باید در بازار به دنبال خرید نوع خارجی آن بود، اما خوشبختانه در سال های اخیر بسیاری از کارخانجات تولید کننده ظروف کریستال در کشور راه اندازی شده و با تمام توان و قدرت به تولید بهترین و مرغوب ترین نوع ظروف کریستالی مشغول هستند و آن را به دست مشتریان خود می رسانند.
در این کارخانجات کریستال های زیبای رنگی نیز تولید می شوند که از ظرافت و درخشندگی بی نظیری برخوردار هستند.
از جمله بیشتری رنگ هایی که توسط آن ظروف کریستالی تولید می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ سرمه ای
  • رنگ آبی
  • رنگ بنفش
  • رنگ قرمز

در هنگام خرید کریستال هایی که رنگ خاصی ندارند باید به شفافیت و بدون رنگ بودن آن توجه نمود و سپس خرید خود را انجام داد.
اما نکته پایانی قابل ذکر این است که به علت این که ظروف کریستالی که در کارخانجات کشورهایی نظیر چک و ایتالیا تولید شده اند، و حتی کریستال هایی که در کشورمان ایران تولید شده اند از قیمت بالایی برخوردار هستند، لذا قبل از خرید بودجه مورد نظری که قرار است برای این کار اختصاص دهید را بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.
همچنین قبل از اقدام به خرید، از طریق سایت های معتبر اینترنتی در مورد تفاوت نمونه های اصل و تقلبی تحقیقات لازم را انجام دهید تا در هنگام خرید سردرگم نشوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما