مرکز فروش عمده بلور و کریستال | خرید ظروف بلور رنگی

را می تواند از بین برند های ایرانی و خارجی در مرکز فروش عمده بلور و کریستال انجام داد. نکته مهم کیفیت محصول می باشد که باید توسط فروشنده تضمین گردد.

بلور یکی از بهترین جنس های ظروف موجود در بازار است. از این ظروف می توان در دکور منزل استفاده کرد و از زیبایی آن ها لذت برد. همچنین می توان از ظروف بلوری برای پذیرایی از مهمانان ویژه نیز بهره گرفت. با خرید ظروف بلور رنگی از فروشگاه های معتبر عرضه این محصولات می توانید از بابت کیفیت آن اطمینان داشته باشید. این ظروف به گونه ای تولید و عرضه می شوند که:

  • کدر و مات نبوده و از شفافیت کافی برخوردار باشد.
  • استحکام کافی را داشته باشد.
  • از تراش های ظریف و زیبا بهره مند باشد.
  • رنگ یکنواخت و باکیفیتی داشته باشد.
  • از تنوع کافی برخوردار باشد.

مرکز فروش عمده بلور و کریستال | خرید ظروف بلور رنگی

انواع ظروف بلور پذیرایی شیک

انواع ظروف بلور پذیرایی شیکشاید یکی از نکاتی که در اولین نگاه توجه ما را به خود جلب خواهد نمود، طراحی باشد. اگر این ظروف با طراحی های مدرن و شیک همراه باشند، بهترین گزینه برای سرویس پذیرایی می باشند. تنوع مدل های ظروف بلوری پذیرایی در بازار بسیار زیاد است. این ظروف با انواع زیر در بازار به فروش می رسند:

  • پارچ
  • لیوان
  • بشقاب
  • کاسه
  • دیس

خرید ظروف بلور رنگی باکیفیت

خرید ظروف بلور رنگی باکیفیتاگر قصد خرید ظروف بلور رنگی باکیفیت را دارید، بهتر است بدانید که نوع تقلبی این ظروف نیز دز بازار وجود دارد. برای این که برای خرید این ظروف دچار مشکل و سردرگمی نشوید، بهتر است که به مراکز فروش معتبر این محصولات مراجعه نموده از فروشنده مشاوره های لازم را بگیرید. به طور کلی هنگام خرید توجه داشته باشید که:

  • برگه ضمانت نامه را از فروشنده تحویل بگیرید.
  • از بین برند های مطرح محصول دلخواه خود را انتخاب نمایید.
  • ویژگی های ظاهری تک تک ظروف خریداری شده را بررسی نمایید.
  • به بسته بندی مناسب ظروف دقت نمایید.
  • از اصل بودن برند انتخاب شده اطمینان یابید.

فروش اینترنتی ظروف بلور رنگی

برای خرید انواع ظروف بلور رنگی ممکن است روش های مختلفی به ذهن شما خطور نماید. اما پیشنهاد ما به شما انتخاب روش خرید اینترنتی می باشد. فروشندگان معتبر و حرفه ای انواع ظروف بلوری و کریستالی برای رفاه هر چه بیشتر خریداران اقدام به فراهم نمودن بستر های لازم برای فروش اینترنتی این محصولات نموده اند. بدین صورت خریدار می توانند در هر ساعت از شبانه روز و از هر کجای ایران تنها با داشتن اینترنت اقدام به خرید محصول مورد نظر نماید.

مرکز فروش عمده بلور و کریستال

مرکز فروش عمده بلور و کریستال تنوع و زیبایی بلور و کریستال سبب داشتن طرفداران بیشمار ان شده. کاربرد کریستال لاکچری و زیبا در تمام زمینه های پذیرای و جلوه ان در تزیین دکور منازل توجه به مارک و البته قیمت را مورد توجه قرار میدهد که این امر ما را ترغیب به خرید از مرکز فروش عمده بلور و کریستال میکند که اقتصادی و به صرفه تر از خرید از خورده فروشها بوده و شناختن این مراکز و خرید از انها تضمین جنس باکیفیت و اصل را به ما ارائه میدهد.

متاسفانه کریستال ایرانی با نام و مارک خارجی به فروش میرسد و این یکی از مشکلات بزرگ و از دلایل عدم موفقیت شرکتهای ایرانی تولید کننده بلور و کریستال میباشد . یکی از مارکهای پرطرفدار کریستال در ایران کریستالهای تولید شده در شرکت جهان کریستال یا همان کریستال جی سی سی است که در طرحهای متنوع و با کیفیت به رقابت رقبای خارجی خود رفته و در تمام مراکز فروش کریستال ایران از جمله بازار کریستال تبریز در دسترس خریداران و طرفداران خود است.

اولین تولید کننده بلور در ایران

اولین تولید کننده بلور در ایرانشرکت شیشه و بلور اصفهان به عنوان اولین تولید کننده بلور در ایران شناخته میشود و بعد از ان شرکت بلور و شیشه کاوه از شرکت های سرامد در صنعت بلور ایران هستند. شیشه و بلور اصفهان بدلیل داشتن کیفیت بالا ، تنوع محصول و قیمت مناسب در انواع بلور موفق به گسترش بازار خود به خارج از مرزهای ایران شده و محصولات خود را به اروپا و اسیا و امریکای جنوبی صادر میکند.کیفیت و تنوع و رقابتی بودن قیمت بلور ایران با قیمت جهانی بلور باعث حضور دائمی محصولات کریستالی ایران در سطح جهانی و بازار های بین المللی شده است.

صادرات بلور در ایران

صادرات بلور در ایرانکاربرد و مصرف گسترده ای که بلور و کریستال در سطح جهان دارد بازار مصرف وسعی را بوجود اورده که چشم پوشی از ان منجر به از دست دادن بخش عظیمی از رشد اقتصادی میشود. شرکتهای مختلف بلور و کریستال ایران میتوانند سهم بزرگی از این بازار جهانی را به دلیل کیفیت بالا محصولات خود در دست گرفته و بلور و کریستال ایران با توجه به اینکه کشورهای معدودی اقدام به تولید کریستال میکنند رتبه و مقام خوبی برای خود در جهان بدست اورده طرفداران و خریداران زیادی داشته باشد.

ایران رتبه دوم در جهان را از لحاظ تولید کریستال و رتبه اول را در خاورمیانه دارد و در کنار کشورهای مثل چک ، المان ، ایتالیا ، فرانسه و ترکیه قرار گرفته است. این کشورها به همراه ایران به طراحی و تولید کریستال و بلور پرداخته که خوشبختانه بلور و کریستال ایران در کیفیت و تنوع طراحی دست کمی از انها ندارد .

فعالان صادرات بلور در ایران بیشتر بازار کشورهای منطقه را هدف خود قرار داده اند ولی با گسترش بازار خود در سطح جهانی میتوانند گام بلندی به سمت شناساندن محصولات با کیفیت خود برداشته و رقبای خود را که کیفیت و شفافی محصولاتشان قابل مقایسه با کریستال ایران نمیباشد ولی بخش عظمی از بازار های جهانی را به خود اختصاص داده اند از میدان رقابت خارج کرده و موفقیت زیادی برای خود بدست اورند.

خرید و فروش انواع بلور در تهران

خرید و فروش انواع بلور در تهرانخرید و فروش انواع بلور در تهران در مغازه ها و مراکز خرید متنوعی صورت میپذیرد. شیک و زیبا بودن بلور و کریستال و همچنین محکم و مقاوم بودن در برابر ضربه و حرارت باعث شده است که مراکز ارایه دهنده این محصولات جزو مراکز تجاری مهم در تهران شده و همیشه مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است .

عمده فروشی بلور نقش ارزنده ای در فروش و شناساندن بلور و کریستال ایرانی دارد و تجارت در این زمینه از بخشهای پر رونق بازار ظروف بوده و میتوان برای تهیه این ظروف به مراکزی چون فروشگاه های عرضه کننده وسایل اشپزخانه ، مراکز پخش انواع ظروف و بخصوص پخش انحصاری بلور و یا نمایندگی های فروش مستقیم سرویس ها و ظرفهای بلوری و کریستالی و همچنین کارخانجات تولید کننده کریستال و بلور مراجعه کرد و با قیمتهای مناسب و رقابتی انها را خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما