پخش عمده بلور ارزان قيمت | پخش عمده بلور اصفهان

پخش عمده بلور ارزان قيمت

مهم ترین ماده ای که کریستال را از شیشه متمایز می کند، سرب است. سرب یکی از مواد تشکیل دهنده کریستال به حساب می آید. معمولا بالاترین حد سرب در کریستال ۲۴ درصد است که اگر جنس کریستال این مقدار سرب را دارا باشد کیفیت عالی و پایین تر از این مقدار نشان دهنده کیفیت پایین کریستال است اما ۹۹ درصد مواد اولیه تشکیل دهنده بلور، شیشه است.
چند راه تشخیص بلور از کریستال:
کریستال نسبت به بلور کمی سنگینتر است اما باید به حجم ظروف، ضخامت و توپر بودن آن دقت کنید.
روی ظروف کریستالی ضربه بزنید،ظروف کریستال به دلیل داشتن سرب، صدایی پیوسته و زنگوله مانند دارد.
شفافیت ظروف بلور باکیفیت در ظاهر با کریستال در یک سطح و کیفیت است اما اگر ظروف شیشه ای حتی باکیفیت را با دقت و چشمانی تیزبین مشاهده کنید موج و ناهمواری را داخل آن خواهید دید.اما در مورد موج و حباب روی ظروف کریستال توجیهی وجود ندارد. در بعضی از کریستال های تراش خورده ممکن است به دلیل شکست نور، عیب های احتمالی آن به چشم نیاید. در این مواقع شما باید با دقت کریستال را بررسی و با دیدن هر لکه، حباب یا موجی به اصل بودن کریستال شک کنید.

پخش عمده بلور ارزان قيمت | پخش عمده بلور اصفهان

پخش عمده بلور اصفهان در کشور

پخش عمده بلور اصفهان در کشورکارخانه تولید بلور

اکسید سرب از ۱۴۰۰ سال قبل از میلاد مورد استفاده قرار می گرفت و قدیمی ترین قطعه شیشه‌ای آبی کشف شده در نیپور سومر پیدا شده است.در قرون وسطی رسم بود که پذیرایی در شیشه های رنگی پنجره ای شکل که دارای سرب بودند، انجام شود تا شبیه جواهر بنظر برسند.

 بیشتر مورد استفاده افراد ثروتمند قرار می گیرد.

آنها نوشیدنی های با ارزش خود را در این تنگ ها می نوشیدند اما غافل از آنکه در دوره ای طولانی در معرض بیماری نقرص قرار گرفته و گاهی حتی جانشان را از دست می دادند.

با وجود این شواهد تاریخی، محققان تحقیقات خود را درباره اینکه آیا ظروف کریستالی ارتباطی با مرگ و میر افراد داشته اند یا خیر، شروع کردند و پس از مدتی نتایج عجیبی به دست آمد. سرب ظروف کریستالی در طولانی مدت سلامتی افراد را به خطر می اندازد اما چرا؟
سرب یک فلز سمی و برای بدن مضر است. طبق بررسی های برخی از کارشناسان، سرب تشکیل دهنده ظروف کریستالی غیر شفاف است و هنگام استفاده از ظروف کریستال، مقداری سرب آزاد و وارد بدن می شود.

تولید کننده بلور درجه یک اصفهان

تولید کننده بلور درجه یک اصفهانبلور جی سی سیپخش عمده بلور اصفهان با کیفیت درجه یک مسلماً توسط تولید کننده اصلی و معتبر شرکت انجام می پذیرد. تولید کننده انواع مدل بلوری جات معتقد است که این دسته از ظروف را بهتر است به عنوان ظروفی تزیینی و زینتی به کار گرفت زیرا:

مشخصات بلور خوب
۱-سبک هستند
۲-بسیار ظریف و نازک می باشند
۳-با کمترین فشار ممکن است آسیب ببیند یا ترک بردارد
۴-از مواد مرغوب و درجه یک تولید می گردند
۵-درصد مواد سربی در آن بسیار اندکی است
۶-خراش پذیری بالایی را دارند
۷-سطح صاف کمتری را در اختیار دارند

شرکت پخش کننده بلور اصفهان

شرکت پخش کننده بلور اصفهاناین درحالی است که سرب اصل و واقعی به دلیل اینکه ضرر کمتری برای بدن دارد، بسیار گران قیمت است و فقط بعضی از شرکت های انگشت شمار هستند که محصولاتی را با سرب واقعی تولید می کنند. مثل شرکت های Swarovski و Waterford و آن‌ها می‌گویند: از آنجایی که ما از سرب اصل استفاده می‌کنیم محصولاتمان گرانتر از دیگر شرکت ها است. به همین دلیل افراد معمولی قادر به خرید این محصولات کریستالی نیستند.
در واقع سرب استفاده شده در تولید اغلب ظروف کریستال، سرب جایگزین و کم ارزش است و در طولانی مدت برای سلامتی افراد مضر است و ممکن است حتی جان آنها را به خطر بیندازد.
پس انتخاب اینکه شما کریستال بخرید یا نه، به خودتان بستگی دارد و ما نتیجه گیری را بر عهده شما خوانندگان عزیز می گذاریم.

فروشگاه اینترنتی بلور اصفهان

بلور شکلی از ماده جامد است که در آن مولکولها ٬ اتمها و یونها با آرایشی منظم در کنار یکدیگر قرار دارد . تکرار این آرایش منظم در سه جهت فضایی سبب بزرگتر شدن بلور می شود . نظم بیرونی بلورها ٬ بر اثر نظم درونی آنهاست. بدلیل همین نظم ٬ سطحهای خارجی بلورها صاف و هموار هستند . این سطحهای صاف با یکدیگر زاویه هایی می سازند که اندازه های آنها در بلورهای یک ماده همواره ثابت است . یکی از راههای تشخیص بلورها ٬ از یکدیگر اندازه گیری زاویه بین سطحهای آنهاست . بلورها به شکلهای مکعب ٬ منشور ٬ هرم و چند وجهیهای مختلف هستند و معمولا” سطحها و زاویه های هر شکلی از آنها مشابه و قرینه یکدیگرند .

سفارش بلور و کریستال به صورت عمده

سفارش بلور و کریستال به صورت عمده
کریستال لاکچری تهران

بلورها بر اثر تغییر فشار و دما در محلولها ٬ مواد مذاب ٬ مواد جامدو بخار بوجود می آید . مثلا” بر اثر کاهش دما بلورهای برف ٬ از ابر و بلورهای نمک طعام از آب شور دریاچه های نمکی جدا می شوند . غلظت آب این دریاچه های شور ٬ بر اثر تبخیر یا کاهش دما ٬ به حالت اشباع و فوق اشباع در می آید و بلورهای نمک از آن جدا می شود .

بلورهای تشکیل دهنده سنگهای آذرین از سرد شدن ماگما ( سنگهای ذوب شده درون زمین ) به وجود می آیند . بلورهای سنگهای دگرگون مانند سنگ مرمر از تاثیر دما و فشار زیاد بر سنگهای دیگر شکل می گیرند . به فرآیند تشکیل بلورها تبلور گفته می شود .

مراکز معتبر پخش بلور و کریستال

مراکز معتبر پخش بلور و کریستالهنگامی که دما یافشار تغییر می کند و یا تبخیر روی می دهد و شرایط مناسب تبلور ایجاد می شود ٬ اتمهای مواد به یکدیگر می پیوندند . این اتمها معمولا” در اطراف ذرات موجود در محیط جمع می شوند . این ذرات هسته تبلور نامیده می شوند . هسته تبلور از ذرات ناخالص یا بلورهای خرد شده یک ماده تشکیل می شود

. گاهی نیز شماری از اتمهای ماده اصلی کنار هم قرار می گیرند و هسته تبلور را می سازند . اتمهای دیگر نیز به تدریج در اطراف این هسته جمع می شوند و با آرایشی منظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند . کوچکترین واحد ساختاری منظم هر بلور را سلول اولیه آن بلور می نامند .

دستگاههای بلورشاختی
در طبیعت شکل سلول اولیه در بلور کانیهای مختلف تفاوت دارد . به طور کلی شش نوع سلول اولیه در نتیجه شش نوع بلور کانی وجود دارد . هر یک از این شش نوع بلور متعلق به یک دستگاه بلور شناختی است . دستگاههای بلور شناختی عبارتند از مکعبی ٬مربعی ٬راست لوزی ٬تک شیب ٬سه شیب ٬. شش وجهی .
در دستگاه مکعبی هر سه محور ( سه جهت فضایی ) یا هم مساوی و بر هم عمود هستند مانند بلورهای نمک طعام و سولفید آهن .

لیست قیمت روز بلور و کریستال

لیست قیمت روز بلور و کریستالقیمت جهانی بلور و کریستال

شیشه بلور زنگان از نمونه تولیدات داخلی کشور است که دارای لیست قیمت مخصوص به خود می باشد. قیمت این کالا ها بستگی به چند فاکتور مهم دارد که عبارت است از:

-شرکت و برند تولید کننده
-نوع و حجم خرید
-میزان عرضه و تقاضای بازار
-کیفیت تولید
-مدت زمان گارانتی
-قیمت خرید مواد اولیه

شیشه بلور زنگان را می توان در فروشگاه های عرضه کننده انواع ظروف بلور و شیشه مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمود.

بهترین مارک بلور ایرانی در بازار

بهترین مارک بلور ایرانی در بازار  به علت قیمت و کیفیت مناسب همواره مورد توجه خریداران عمده بلور بوده است.

این خریداران می توانند خود فروشنده جزئی بلور باشند. نکاتی وجود دارد که خریدار عمده بلور باید بدان توجه کافی داشته باشد. از جمله استاندارد بودن بلور و کیفیت و ظاهر مناسب آن. یکی از بهترین تولیدات بلور، بلور اصفهان است. از این رو خریداران عمده بلور می توانند با اطمینان از کیفیت و قیمت، به سراغ این محصول بروند.

فروش عمده بلور اصفهان به منظور دسترسی همه متقاضیان به این محصول در سرتاسر کشور توسط مراکز پخش عمده بلور اصفهان انجام می شود. متقاضی این محصول می تواند در سایت های فروش اینترنتی بلور نیز محصول مورد نظر خود را به میزان دلخواه سفارش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما