بازار بزرگ ظروف بلور ارزان اصفهان در کشور

ظروف بلور ارزان اصفهان یکی از پرفروش ترین بلور ها در بازار  است.

در این بازار ظروف ساخته و به فروش می رسد.

ظروف بلورین در مناطق مختلفی مثل: پذیرایی، دکوراسیون و تزئینات استفاده می شود.

اما فروش ظروف کریستالی مانند سایر کالاهای با ارزش ایرانی، علاقه سودجویان را به خود جلب کرده است و محصولات کریستالی جعلی در بازار وجود دارد، که نیاز به  شناسایی دارند.

بازار بزرگ ظروف بلور ارزان اصفهان در کشور

چه عواملی بر کیفیت ظروف بلوری تأثیرگذار است؟

چه عواملی بر کیفیت ظروف بلوری تأثیرگذار است؟ عوامل مؤثر بر رشد ظروف بلور باکیفیت عبارت است از:

متغیرهایی که رشد کریستال را کنترل می کنند شامل مقدار مواد محلول، تبخیر، فشار و دما هستند. هرچه مقدار مواد محلول در آب بیشتر شود و فشار بیشتری بر روی این ماده وارد شود، بلور ها بزرگتر می شوند.

دما همچنین روی رشد کریستال ها تأثیر می گذارد زیرا “هرچه درجه حرارت بالاتر باشد، محلول کریستال گرمتر خواهد بود و سریعتر مولکولهای آن حرکت می کنند. این حرکت به آنها اجازه می دهد با سرعت بیشتری تبخیر شوند، و ذرات را پشت سر می گذارند تا در بلور ها شکل بگیرند.

از آنجا که ثبات ترمودینامیکی پلی مورف های مختلف با نوع حلال تغییر نمی کند، بنابراین اثر حلال در پلی مورفیسم به پارامترهای جنبشی نسبت داده می شود. در همان سیستم حلال، عوامل بسیاری شناخته می شود که بر روی عادت کریستال از جمله اشباع شدن بیش از حد، سرعت خنک کننده و آشفتگی تأثیر می گذارند.

در دمای ثابت، اشباع فوق اشباع تأثیر مستقیمی بر میزان هسته دارد. با افزایش بیش از حد اشباع، سرعت تشکیل هسته از رشد کریستال بیشتر است و رشد به طور عمده در یک جهت اتفاق می افتد و باعث تولید بلور های دراز می شود.

از طرف دیگر ، هنگامی که درجه اشباع کمتری وجود دارد، فعل و انفعالات حلال ناچیز است و باعث تولید بلور های پلاستیکی می شود. به طور مشابه، میزان خنک کننده با تأثیر آن بر درجه اشباع، عادت بلور را تغییر می دهد.

تبلور با سرعت خنک کننده آهسته تر بلور های متقارن بیشتری را در مقایسه با سرمایش سریعتر تولید می کند. در خنک کننده سریع تر، هسته سریعتر از سرعت رشد کریستال است.

بنابراین، بسیاری از کریستال های کوچک به جای چند کریستال در حال رشد به اندازه کافی بزرگتر ظاهر می شوند. برهم زدگی همچنین تأثیر مهمی در روند تبلور دارد. نسبت ابعاد (نسبت حداكثر افقی و حداکثری فاصله عمودی ذرات) برای شرایط غیرفعال بالاتر از زمان همزن است.

بلور های به دست آمده در شرایط همزن خوب هستند از آنجا که همزن با توزیع یکنواخت مولکولهای املاح در حلال سرعت هسته را تسهیل می کند.  بنابراین با تغییر محیط رشد مطابق با الزامات می توان ظاهر بیرونی بلور را تغییر داد.

فروشنده ظروف بلور ارزان اصفهان به صورت عمده

فروشنده ظروف بلور ارزان اصفهان به صورت عمده فروش عمده یکی از پر رونق ترین محصولاتی است که با کیفیت خوب و بالای این نمونه به صورت عمده و فله ارائه می گردد. 

قیمت هایی که توسط عمده فروشان بلور و کریستال پیشنهاد می شود، تفاوت زیادی با خرده فروشان این حوزه دارد. تنوع نیز در بین محصولات ارائه شده توسط این مراکز بسیار بیشتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما