ظروف بلور جدید در بازار تهران

ظروف بلور به دلیل زیبایی خاصی که دارد مورد توجه خانمها و تولیدکنندگان قرار دارد این ظروف در طرح های خاصی تولید می شوند تولیدکنندگان همواره سعی بر این دارند که زیبایی اینگونه ظروف را بیشتر کنند تا تولید آن افزایش یابد.به دلیل متغیر بودن سلایق افراد هر بار ظروف بلور جدیدتری به بازار عرضه می شود.امروزه ظروف بلور جدید یکی از ظروف مهم در لیست جهیزیه ی خانمها وجود دارد.

همچنین برای پذیرایی در بسیاری از مجالس و مهمانیها از آن استفاده می کنند.

از ظروف بلور جدید در طرحها و رنگ های خاصی برای دکور نیز استفاده می شود به شکل پایه دار و ساده نیز می باشند. ظروف های بلوری به صورت تکی یا سرویسی در بازار عرضه می شوند که هر نوع زیبایی خاص خودش را دارد.برای تولید بسیاری از لوازم پذیرایی مانند بشقاب ، لیوان ، انواع میوه خوریها و… از ظروف بلوری استفاده می شود.

ظروف بلور جدید در بازار تهران

دسته بندی ظروف بلوری

دسته بندی ظروف بلوریظروف بلوری به دو دسته ی ظروف شیشه ای و ظروف کریستال تقسیم می شود .

ظروف شیشه ای از کیفیت کمتری نسبت به ظروف کریستالی برخوردار است.

کریستال معمولا دارای جنس اصل یا تقلبی می باشد بنابراین در خرید آن باید دقت نمود.

متاسفانه برخی از عمده فروشان ظروف بلور ، ظروف های شیشه ای را به جای کریستالی می فروشند .ظروف های کریستالی شفاف و ظریف تر از ظروف شیشه ای است.عمده فروشان ظروف بلور از ظروف های کریستالی درآمد بیشتری نسبت به ظروف های شیشه ای کسب می کنند زیرا کریستال از زیبایی و کیفیت بیشتری برخوردار است.

بازار عمده فروشان ظروف بلور تهران

بازار عمده فروشان ظروف بلور تهرانبازار ظروف در تهران بسیار پررونق است زیرا مرکز تولید ظروف بلور تهران در منطقه شوش قرار دارد.

بازار بلور شوش به دلیل تنوعی که در جنس های بلوری خود دارد مورد توجه بسیاری از خریداران و فروشندگان داخلی و خارجی می باشد. ظروف بلور تهران به صورت عمده، جزئی و تکی در بازار عرضه می شوند و به دلیل تولید فراوانی که در این منطقه می شود از قیمت خوبی برخوردار است. بازار عمده فروشان ظروف بلور در منطقه شوش یکی از بهترین مراکز فروش بلور در کشور می باشد و به دلیل رنگ و تنوعی که در محصولات خود دارد همواره به بسیاری از شهرها و کشورها صادر می شود فروشندگان معمولا به چند دسته ی فروشندگان اینترنتی ، نمایندگی های فروش ، عمده فروشان و فروشندگان جزئی تقسیم می شوند. هرچقدر در ظروف بلوری اشکال تزیینی مانند طلا کوبی و یا تراشکاری های فوق العاده زیبا و استانداردی به کار رفته باشد خریداران بیشتری را به سمت خود جذب می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما