نمایندگی کریستال چک | نماینده فروش آن در کشور

کشور جمهوری چک که در اروپای مرکزی واقع است , از سه بخش بوهمیا , موراوی و سیلزی تشکیل شده است.

نام قدیم این کشور کوهستانی و جنگلی است , بوهمیا می باشد.

پراگ , پایتخت این کشور است که در کنار رودخانه ولتاوا قرار دارد.منطقه بوهمیا در جمهوری چک از مراکز صنعتی این کشور و مرکز تولید عالیترین ظروف کریستال است.

کشور جمهوری چک در ایران در چند شهر نمایندگی دارد که ایران برای تهیه محصولات به نمایندگی کریستال چک مراجعه میکند.

نمایندگی کریستال چک | نماینده فروش آن در کشور

سفارش عمده بلور

سفارش عمده بلورکشور جمهوری چک باظروف کریستال بوهمیا شناخته شده که مقام ممتاز کریستال را از دوران کهن تاکنون به نام خود حفظ کرده.

ساختار کریستال از شیشه های سیلیکاتی است و در ترکیب خود حاوی اکسید سرب می باشد و محصولات برهمیا به دلیل وجود سرب با درجه خلوص بیش از ۲۴% که عیار کریستال است از دیگر ظروف شیشه ای جدا می شود. همچنین کریستال با کیفیت این گونه ساخته می شود.

اما با این حال قیمت بلور نسبت به کریستال بیشتر است.

نمایندگی کریستال چک در شمال

نمایندگی کریستال چک در شمال حتی بعضی از فروشنده ها برای رونق کارشان فروش بلور ارزان را پیش گرفته اند .

وجود سرب در کریستال باعث سنگینی ظروف شده و ضریب شکست و انکسار نور را چند برابر کرده و باعث تلالوی نور شده که سبب شفافیت و زیبایی چندین برابر گردیده و خیرگی حیرت انگیزی را سبب میشود.

ایران از دوره هخامنش با هنر شیشه گری آشنا بودند و باسابقه تاریخی که در این راستا داریم ظروف کریستال اصل را می شناسیم و افتخار این را داریم که سالهاست تنها نماینده ی انحصاری کریستال بوهمیا در ایران بوده و با مجوز از شرکت بوهمیا ظروف کریستال مذکور را در اداره ثبت طرح های صنعتی در تهران به ثبت رسانده است.

صادرات بلور در خاورمیانه

صادرات بلور در خاورمیانههمچنین کشور چک دارای نمایندگی خرید اینترنتی نیز می باشد که از طریق آن می توان قیمت کریستال های آنجا را جویا شد.

انواع موجود در محصولات چک , محصولاتی متنوع هستند که در ایران نیز وارد میشود و به فروش می رسد.

ظروف سفید -رنگی – دو پوست – طلاکوب شده و … در نقش های مختلفی تولید می شوند و البته همه طرح ها وارد ایران نمی شود.

اصلی بودن کریستال را می توان با چند روش تشخیص داد.

مثل وزن که سنگین تر از بدل ظروف کریستال است.

تامین کننده کریستال چک در ایران

تامین کننده کریستال چک در ایراننمایندگی کریستال چک در کشور ایران نیز وجود دارد که کریستال بوهمیا در بین آنها اصل کشور چک است.

نمایندگی کریستال چک در ایران در چند شهر اصفهان و تبریز و …وجود دارد.

کریستال معمولا شفاف و براق است و درخشندگی در نور ایجاد می کند.

محبوبیت کریستال به حدی در بین جامعه زیاد است که بسیاری از شرکت های تولید کننده , تنها به تولید ظروف از این جنس رضایت نداده اند و مجسمه و اشیای تزیینی کریستالی را نیز به بازار عرضه کرده اند که بسیار مورد توجه قرار میگیرند و به همین دلیل تجارت کریستال درآمد خوبی دارد.

قیمت عمده کریستال چک در بازار

قیمت عمده کریستال چک در بازاروجود سرب در کریستال باعث افزایش ضریب شکست نور در این نوع شیشه ها می شود.

در نتیجه کریستال درخشندگی بیشتری خواهند داشت. سختی کمی دارند و امکان تراشکاری این شیشه وجود دارند  اما درخشندگی آنها به پای بلور نمی رسند.

کریستال چک و لاروس ایتالیا در زمره با کیفیت ترین انواع کریستال قرار دارند و کریستال مارک والتر و آرکروک فرانسه و سوگای ژاپن و … از جمله مارک های مطرح بازار کریستال به شمار می آیند.

مراکز خرید کریستال مانند ظروف چینی و سرامیک و … را میتوان در لوکس فروشی های که در سراسر کشور به عرضه کالاهای خانگی می پردازند یافت.

بازار بزرگ تهران و شوش از مراکز معروف شناخته شده است که قدیمی هم هستند که به عرضه ی ظروف و اشیای تزیینی از جنس بلور و کریستال می پردازند.

همچنین قیمت جهانی بلور به دلیل درخشندگی بالایی که دارد نسبت به کریستال و … گران تر است ولی دارای ارزش تقریبا مساوی با کریستال است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما