وارد کننده بلور چینی | نماینده فروش آن در کشور

۱۷۰۰ سال پیش بود که برای نخستین بار، چینی ها ظروفی را از جنس شیشه تولید کردند که بعدها به علت گسترش آن به سراسر جهان، به ظروف چینی معروف شدند. این ظروف اکنون در هر کجای ایران و جهان توسط شرکت های گوناگون تولید کننده در انواع مختلف تولید می شود.

ظروف چینی که در گذشته نمونه های زیادی از آن وجود داشت، اکنون بیشتر ما شاهد نوع بلور آن هستیم که ساده تولید می گردند.

در ایران شرکت های متعددی وجود دارند که وارد کننده بلور چینی می باشند. این شرکت ها کالای خود را با طرح ها و رنگ های گوناگون وارد نموده و سپس به بازار عرضه می دارند.

وارد کننده بلور چینی | نماینده فروش آن در کشور

بزرگترین وارد کننده بلور چینی در ایران

بزرگترین وارد کننده بلور چینی در ایرانشرکت های زیادی هستند که خود را بزرگترین واردکننده بلور چینی در ایران می نامند. این شرکت ها هر کدام در تلاش اند تا ظروف ارزان قیمت و گاهی با کیفیت را وارد بازار کنند.

این در حالی است که در خود کشورمان شرکت های مطرحی در این زمینه در حال تولید انواع ظروف بلور می باشند.

شرکت بلور و کریستال اصفهان یکی از نام آشنا ترین شرکت های تولید است.

با همه این ها شرکت های وارد کننده برای توزیع کالای خود در سراسر ایران به ویژه کلان شهرها، نمایندگی هایی ایجاد کردند که می توان آن ها را در بازارهای بلور فروشی پیدا نمود.

سفارش عمده بلور چینی

سفارش عمده بلور چینیبرای این که سفارش عمده بدهید، می توانید به شرکت های وارد کننده مراجعه کنید.

این شرکت ها انواع گوناگونی از ظروف چینی را وارد بازار می کنند. کیفیت هر کدام از جنس های وارداتی متفاوت است. این شرکت ها همچنین وب سایت های مختلفی را نیز راه اندازی کردند. برای خرید بهترین نوع بلور چینی، می توانید به این وب سایت های سر بزنید و سفارش عمده را آن جا درج کنید.

وب سایت های اینترنتی امروزه کاربردهای زیادی دارند که یکی از آن ها همین خرید و فروش انواع کالا می باشد. این وب سایت ها که به فروشگاه های آنلاین هم نام آشنا هستند، انواع محصولات وارداتی بلور چینی را به فروش می رسانند. در این جا باید به این نکته اشاره نمود که کالای خود را از وب سایت های معتبر خریداری کنید.

لیست قیمت روز بلور چینی

لیست قیمت روز بلور چینیقیمت روز بلور چینی این روزها در بازار بر خلاف آنچه تصور می شود، چندان هم ارزان نیست. به دلیل نوسانات ارزی، کالاهای وارداتی همه قیمت شان چندین برابر شده است. با همه این ها اگر به دنبال بلور ارزان قیمت هستید، می توانید به وب سایت هایی مراجعه کنید که در کار خرید و فروش انواع بلور چینی می باشند. این وب سایت ها به نوعی بازار کریستال و بلور به شمار می روند. در این جا به چند نمونه از محصولات چینی با قیمت شان توجه کنید:

  • بستنی برلیان، قیمت: ۱۳۳۰۰ تومان
  • اسکان ولا کوچک، قیمت: ۱۴۰۰۰ تومان
  • پارچ لیوان تریو، قیمت: ۷۴۰۰۰ تومان
  • پیشدستی متروپولیتن، قیمت: ۶۹۰۰۰ تومان

صادرات بلور با قیمت کارخانه

صادرات بلور با قیمت کارخانهصادرات بلور با قیمت کارخانه را در وهله اول، خود تولیدکنندگان انجام می دهند. در این زمینه شرکت های تولیدی زیادی هستند که در کار ساخت و صادرات انواع بلور می باشند. این شرکت ها محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جمله:

  • عراق
  • کشورهای حاشیه خلیج فارس
  • کشورهای آسیای میانه
  • ترکیه
  • افغانستان
  • و …

صادر می کنند. همچنین شرکت های تجاری ای نیز در این حوزه فعال هستند که پس از معامله با کارخانه داران، بلور را با قیمت کارخانه خریداری کرده و به کشورهای گوناگون صادر می کنند.

تامین کننده بلور چینی در ایران

تامین کننده بلور چینی در ایرانتامین کننده بلور چینی در ایران، شرکت های وارد کننده هستند. این شرکت ها انواع بلور را با کیفیت های مختلف به کشور وارد می نمایند و از طریق نمایندگی های شان در سراسر شهرها پخش می کنند. این گونه است که شما در هنگام خرید انواع کالای شیشه ای با عبارت ساخت چین، برخورد می کنید.

گفتنی است که این تامین کننده ها با این کار تجارت بلور را در رقابت با تولید کنندگان داخلی مانند کریستال جی سی سی داغ کردند. شما در هر فروشگاهی می توانید اموال چینی و ایرانی را به بینید که به فروش می رسند. البته شرکت های تجارتی سعی می کنند با قیمت های ارزان تر از تولید کنندگان داخلی، بلور چینی را وارد کنند و در بازار به فروش برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما