کریستال چک رنگی | بازار آن در کشور

کریستال چک رنگی

ظروف کریستال با ظرافت و زیبایی منحصر به فرد تولید کشور چک است .

در سالهای اخبر چک دست به تولید ظروف کریستال رنگی زده است ظروف کریستال در رنگ های زرد ، قرمز و… تولید شده ووارد بازار فروش می شود. جدیدترین ظروف کریستال از طریق بازارهای عرضه بلور پخش می شود.

یکی از زیباترین و مقاوم ترین نمونه های بلور و کریستال مربوط به کشور چک است که در بازارهای لوازم خانگی دنیا به فروش رسیده و در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد وارد کننده اصلی و اولیه این ظروف در ایران بازرگانان بلور و کریستال رنگی خارجی واقع در استان تهران می باشد.

تولیدات انواع مدل ظروف در دنیا رو به افزایش است و هر روز نیز با تنوع بهتری از محصولات در بازار مواجه هستیم اغلب ترکیباتی که در ظروف جدید به کار گرفته شده است از نوع بلور و انواع کریستال هایی بوده که در درجه ضخامت و میزان ظرافت از یکدیگر  متمایز اند. در  تولید و ساخت بلور و کریستال کشور چک از مواد سربی استفاده نشده است و ظرافت و نقش پذیری گسترده ای دارد که نمونه آن را کمتر می توان دید همچنین انواع کریستال چک رنگی با تنوع بالا در شکل و قالب های مختلف در بازار عرضه می گردد.

کریستال چک رنگی | بازار آن در کشور

سفارش عمده کریستال چک رنگی

سفارش عمده کریستال چک رنگیمشخصات بلور خوب

ایران را بدون شک باید یکی از بزرگترین تولید کنندگان بلور و شیشه در آسیا دانست و حتی توانسته ایم در بازارهای جهانی نیز درخشان باشیم و از طرفی نیز با توجه به اینکه برخی از تولیدکنندگان بلور خارجی چون محصولات با کیفیت تولید می کنند در بازار بلور ایران نیز راه پیدا کرده اند.

برندهای بلور و شیشه ایران

بلور و شیشه اصفها

بلور و شیشه کاوه

بلور و شیشه نوری تازه

بلور و شیشه پیشگامان

بلور و شیشه یزد

بلور و شیشه تابان

بلور و شیشه ساوه

بلور و شیشه جهان کریستال

اما در میان تولید کنندگان فوق بزرگترین بازار فروش داخل و خارج از کشور را می توان برای بلور و شیشه اصفهان و کاوه دانشت.

ارائه کننده انواع کریستال چک رنگی در کشور

ارائه کننده انواع کریستال چک رنگی در کشورکریستال جی سی سی

شرکت جهان کریستال بزرگترین و تنها شرکت تولید ظروف کریستال در خاورمیانه که در سازمان صنایع ایران به ثبت رسیده واقع در کیلومتر ۴۰ آزاد راه تهران قم شهرک صنعتی شمس آباد در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع احداث گردیده است این شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترزین تکنولوژی های روز دنیا در فرایند تولید خود با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه استاندارد به تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا دست یافته و خود را به رقیبی جدی برای سایر شرکتهای تولید کننده ظروف کریستال در عرصه بین المللی تبدیل کرده است.

تجارت بلور به قیمت کارخانه

تجارت بلور به قیمت کارخانهبلور کاوه

شرکت بلور و شیشه کاوه یکی از زیر شرکت های گروه صنعتی شیشه کاوهخ می باشد که در زمینه تولید انواع محصولات بلور و شیشه فعالیت می کند سال تاسیس شرکت بلور و شیشه کاوه ۶۲ می باشد این شرکت که هم اکنون قادر است در سال چیزی حدود ۵۸۰۰۰ هزار تن محصول تولید و وارد بازار کند دارای خطوط تولید بسیار پیشرفته و تکنولوژی به روز می باشد.

جالب است بدانید که این شزرکت در بازار خرید و فروش بلور جات داخلی و صادرات نقش موثری دارد و. شاید این نقش را تعداد خطوط تولید آن که بیش از ۱۰ عدد می باشد برعهده دارد.

لیست محصولات بلور و شیشه کاوه

میل پیدا کردن انسانها به سمت تنوع و زیبایی باعث شده است تا این میل به یک دغدغه تبدیل شود و حتی این دغدغه وارد زندگی انسانها شده و بر روی انتخابها نیز تاثیر بگذارد محصولات بلور و شیشه کاوه نیز در مدلها و طرح های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شوند تا بتواند این نیاز را جوابگو باشد این تنوع محصولات را اگر بخواهیم نام ببریم باید تعداد  بسیاری اسم به میان آید

شرکت تولیدی انواع بلور صادراتی

شرکت تولیدی انواع بلور صادراتیبلور لاکچری

کریستال اصل سرب دار از لحاظ درخشندگی و لاکچری به هیچ وجه قابل جایگزینی نیستند اما با توجه به اینکه نگهداری و سرو بعضی از نوشیدنیها داخل این نوع ظروف ممکن است باعث انتقال مقادیر خطرناک از فلز سمی سرب به بدن شود و در بلند مدت مشکلاتی را به وجود آورد بسیاری از مردم ترجیح می دهند سلامتی را در اولویت قرار دهند در چنین مواقعی کریستال بدون سرب به عنوان یک راهکار مدرن و فوق العاده موثر پابه میدان می گذارد تا از طریق حذف سرب خطرات احتمالی آن را کاملا برطرف نماید.

خوشبختانه امروزه انواع تنگ ، پارچ، لیوان ، گیلاس خوری ، فنجان ، شیرینی خوری و شایر ظروف پذیرایی کریستالایت به طور گسترده در فروشگاه های اینترنتی و مراکز نمایندگی برندهای معتبر کریستال به فروش می رسد بنابراین می توان گفت حتی کسانی که از لحاظ بودجه با محدودیت روبرو هستند به راحتی می توانند خرید ظروف کریستال بدون سرب را تجربه کنند و در طول پذیرایی های خود از درخشش و ظرافت آن ها لذت ببرند.

بازار خرید و فروش بلور در ایران

بازار خرید و فروش بلور در ایرانخرید آسان بلور

فروش عمده بلور در بازار بلور ایران نیز مانند بسیاری از حوزه های دیگر به دو صورت انجام می شود:

خرید حضوری بلور و شیشه

خرید اینترنتی بلور و شیشه

اصلی ترین عاملی که باعث می شود خرید حضوری انجام شود اعتماد می باشد و اگر این فاکتور را کنار بگذاریم قطعا خرید اینترنتی مزیت های بسیار زیادی دارد

یکی از معایب بزرگ خرید و فروش حضوری از بین رفتن زمان و هزینه می باشد که بایستی خریدار آن را از جیب خود خرج کند تا بتواند نزد تامین کننده بیایید تا معامله انجام بشود.

اما فروش عمده بلور آن هم به صورت اینترنتی این دو مورد را به شدت به حداقل رسانده است و تمامی کسانی که در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت دارند می توانند با یک تماس تلفنی درخواست خود را با نمایندگی فروش در میان بگذارد و به جدیدترین قیمت ها دسترسی داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما